Translate

miercuri, 20 februarie 2013

Harlem si mai cum?!

Hello tara!!

Si, daca ieri am postat despre haters, azi despre Harlem Shake. Harlem si mai cum?!

Generalizare: stil de dans. Adica,ciudat, este Gagnam Style-ul in varianta 2013.Uite cum se complica treaba :
199si ceva-2010: Macarena.
2011: AiSe Eu te Pego.
2012: Gagnam Style.
2013: Harlem Shake.
2014: toate astea 4 la un loc : Harcarena Pegognam Style?


M`am documentat, si am aflat, ca autorul ascestui nou "carzy brand" este un tanar de 23 ani,DJ Baauer,nascut in West Philadephia, dar locuieste in New York.

Nebunia si ciudatenia ironiei este ca melodia a fost lansata pe youtube in 2012. A devenit viral pe net dupa ce un blogger a creeat un stil mai aparte de dans. Stilul consta in dezlantuirea protagonistilor.

Nebunia incepe cu o persoana purtand, de regula, o masca iesita din contest dansand cum stia ea/el mai rau.Totul pare normal si toti se comporta normal pana cand linia melodie se intrerupe si pe toti ii cuprinde o "febra" a dansului.

Personal fenomenul mi se pare prea genial.Daca mama si alte persoane mai batrane mi`au povetit despre Macarnea, eu pot spune ca Gagnam Style si Harlem Shake are the best.
By the way, gusturile nu se discuta, tu ai o parere, eu am o parere, baba Floarea are o parere, nu continui ca te`ai prins.

So, i finished that post.

Have a nice day :)
People.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu