Translate

marți, 19 februarie 2013

Haters gonna hate.

How are u doin` my dear?

Dupa cum vedeti am "renovat" blogul . Ca na un nou capitoul din viata mea. Cred ca aceasta pauza a fost binevenita, am invatat sa ma exprim mai bine in scris, ceea ce cred ca se observa. Revenim la aspectul blogului. Frumos, nu? Tot cover`ul este in totalitate by myself. Ce pot sa spun.Talentul meu urla/striga de inspiratie cand are cheful lui nemaipomenit, bineinteles.

Acum trecem la treburi cu adevarat importate. Precum?. Haters. Se pare ca pe reteau number 1 Romania : Facebook, a parut un soi de hater care nu are deloc relatii prea bune cu limba romana. Dragutul/Draguta de el/ea tocmai m`a criticat. Sincer scopul unui hater este unul singur: sa enerveze pe cei criticati. Pai nu si`a ales persoana potrivita pentru enervat.Caci eu , defapt firea mea nu poate fii enervata asa de repede, si din nimicuri. Revenim, desi descrierea foarte prost conceputa era menita sa ma supere, nu a fost asa , ba chiar din contra m`a amuzat. De ce? Pai un hater cand "hate-ruietste"* iti descrie toate calitatile in minus cu exactitate.In concluzie, acest specimen usuat, sa se apuce de invatat mai bine modul stilistic "descrierea" si apoi sa critice. Si daca se poate pentru un scop nobil.

Deci, recapitulam lectia, nu puneti botu` la orice remarca rautacioasa spusa de altii. Nu merita.
If a hater hates you, you will show your ass.

Antet:
Hater- provine din Engleza, verbul to hate, persoana care uraste.
A hate-ui -vb, actiunea facuta (desfasurata) de catre un hater. Am copryght pentru cuvantul asta. Don`t copy, be original.

G-bye all !!
People :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu