Translate

joi, 28 februarie 2013

Plictiseala..

KeiHei!!

How are you doin`?

Ok, da , adevarat, nu am mai intrat de aporx. o saptamana? Nu e problema voastra ce s`a intamplat..
Sincer, am tinut`o in teste si note bune si toate cele .. Luni-Marti plictiseala naiba, Miercuri am avut Mate, si am data test (very boring) era sa adorm la Chimie (tipic mie), si uite ca vine si ziua de azi, care spre mirarea mea a fost buna...De, e ultima zi de iarna( nu a parut de loc).

Si maine 1 martie. Maine probabil,si sper, sa mai intru pe aici sa va povestesc ce am mai facut,ce am primit.Si intrebarea mea este : Ce vreti, in mod special, de Martisor?
Raspunsul meu: In cel mai nefericit / fericit caz NU vreau flori. De ce? De daia..M`am saturat sa primesc aceeasi garoafa tampita in fiecare an,plictisitooooooor, care se usuca dupa nu stiu cat timp si o arunc , I know the story with happy end. Eh, mai exista si o parte buna,imi "umplu" (daca pot spune/scrie asa) bratul cu bratari. I`m waiting..

Si practic (caci teoretic nu se tremina) aici se incheie pledoaria mea despre martisoare.

Se ya tomorrow :)
People team..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu