Translate

duminică, 27 ianuarie 2013

Despre mine.

Despre mine?
Probabil ai citit rubrica "Despre mine" .Dupa cum ai vazut imi place sa iau lumea peste picior. Si te intrebi de ce? Raspunsul este simplu,nu am niciun habar sa ma descriu asa ca apelez la chesti asta...
Despre mine? Unii zic ca sunt timida, da sunt, altii prea nebuna, da sunt,altii zic ca m`am prostit rau de tot, da m`am prostit, altii ca sunt prea entuziastma , da sunt, prea copilaroasa, da sunt...Pot sa continui dar nu cred ca vrei sa citesti atat de mult.Cel mai mult ma enerveaza cand unii oamenii presupun ca dramatizez, pai asa mi`e firea , ma plang de tot si toate si tot ca mine iese..

Curaj? Nu stiu daca am asa ceva..Adica poate am avut un gram de curaj, si poate voi avea un curaj nebun sa ma apuc de vlog....

Pai cam asta a fost..
People :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu