Translate

joi, 17 ianuarie 2013

IMVU :o3


Buna!!
Astazi discutam despre IMVU, nu o sa va plictisesc cu chestii gen ce este IMVU, sau altele..Dar in schimb am un interviu cu un player cu experienta, zic eu :
"Despre, tine in joc, cum ai descoperit jocul?
Cautam jocuri gen Metin , si imi amintesc ca l`am gasit intamplator...
De cand timp joci?
Greu de spus, de 2 ani, poate chiar mai mult..
Ce iti place la joc?
Ce imi place este faptul ca poti sa faci ORICE.
Ce trebuie sa faci pentru a fii respectat in lumea IMVU?
Ca sa fii respectat conteaza mult aspectul si tupeul , sa te imprietenesti cu multi... sa fi sociabil..
Esti respectat ca player?
Da.
Am vorbit despre tine ca player, acum despre joc, comunitatea IMVU este mare?
Hmm, comunitatea IMVU... da, este mare, chiar foarte mare.Este un joc mare, universal.Sunt playeri din toata lumea..
Ce trebuie sa faci mai exact in joc?
Pai in primul rand iti faci un cont, apoi faci un avatar (baiat/fata) faci credite (bani)....Deasemenea comunici cu alti playeri.
Ca tot veni vorba de playeri, ceva playari de treaba/"naspa"?
Playeri de treaba.... Cel mai de treaba jucator este qWiiki, este o persoana extraordinara.Si cel mai ingamfat player este LimanadaDeLamaie. 
Ceva sfaturi?
Sfatul meu pentru voi este sa jucati pana nu mai puteti =)). Nu, este un joc peste extraordinar.
Si in final, recomanzi jocul?
Da, cu siguranta, recomand jocul.E interesant"

Si pentru sfarsit ceva pareri de la persoane care au jucat :
Razvan spune : "E misto, ca poti sa te imbraci ca steaua.."
Luiza spune : "Eu joc de 5 ani si mi se pare interesant adica e ok"
Oana spune " Trebuie sa ai rabdare , am jucat si asa e "
Atat pentru azi, echipa People :)


2 comentarii: