Translate

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Nude de nota 10.

Buna!!
Ieri nu am postat pentru ca am avut ceva probleme..Nu va plictisesc cu probleme mele asa ca trec direct la subiect.Zilele astea trebuia sa postez despre Skate, dar mi`a sosit comanda de la Avon si am sa fac un scurt review despre produse.
Cautam pe google un ruj nude bun si ieftin de la Avon..De cate ori am incercat sa cumpar ceva de genul era prea roz sau prea maro..Dar l`am gasit, culoarea perfecta.Rujul face parte din colectia Luxe, Nude-ul perfect s-a născut între paginile brosurii Avon si a primit numele Nude Slip! Vreau sa spun ca pe mine m`a multumit, si este un pret avantajos..Este cremos , usor de aplicat pe buze, si culoarea este aproape invizibila..Si "carcasa" este aurie, poate fii folosita pe post de onglinda, genial gandita dupa mine.


                                                                                                      
Pretul, ei bine eu l`am comandat din brosura veche brosura 1/2013, cu 19 lei. Dar in brosura noua 2/2013 costa in jur de 23 de lei, merita fiecare banut . Singurul defect al rujului este ca are o rezistenta scazuta, aprox. 2 ore,dar se poate aplica in cateva secunde.Setul Luxe contine si :
 -ruj (23 lei)
-mascara (26 lei)
-pudră (41 lei)
-paletă farduri (46 lei)
-fond de ten (39 lei)

(Prețurile sunt preluate din brosura 2/2013, care va deveni activă începând cu 17 ianuarie)

In afara de ruj, am mai comandat si un fond de ten SPF 12 Nude. Culoarea Nude in catalog apare ca un maro-verziu destul de urat. La recomandarea unei prietene l`am achizitionat si ma bucur. Are o acoperire destul de  buna . In catalogul actual (2/2013) costa in jur de 20-30 lei.

Atat pentru azi.

Echipa People :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu