Translate

duminică, 20 ianuarie 2013

Tequila VideoBlog

Hi all!
Cred ca v`ati obisnuit cu interviul despre IMVU, pentru ca azi .... Stiti ceva? Voi face o prezentare inedita:
Sigur o stii pe Tequila, vlogarita nr.1 din Romania, daca nu iti fac cunostinta cu ea prin acest interviu :



"Sa o luam de la inceput,cum ai inceput sa faci vloging?
Totul a inceput din copilarie.. Cand fara sa stiu ce inseamna toate video-urile americanilor le urmaream. Mi-am zis ca e super si ca mi-as dorii sa stiu cum lucreaza asa un video si , eram total paralela... In Ianuarie 2012 am vazut primele video-uri in limba romana care mi-au amintit de charlieissocoollike pe care il urmaream eu atunci. Am zis ca asta e momentul. Ca daca toata lumea face asta, si eu pot si ma atrage si etc. Timp de o luna, doar asta faceam.. Ma gandeam cum o sa fie, ce o sa fac, eram mai mult decat sigura ca o sa ma fac de ras. Si, am postat totusi un vlog rapid in care ma autodescriu sa vad parerea oamenilor :)).. cam asa
De cad timp te ocupi de vlog?
De pe 2 februarie in fiecare zi a anului 2012 ma preocupat fiecare secunda din fiecare video postat.
Ce iti place la vlog?
La vlog.. Ei bine, imi place ca ma descrie, ca ma face sa par o nebuna care nu site ce face, si cu alte cuvinte ma face sa par diferita ..
Ce te`a determinat sa faci asta?
Vointa de a face ceea ce imi place m-a determinat. 
Vlog`ul , il consideri un hobby sau un "job"?
Este intr-adevar un job, dar fiind o placere sa il fac, se poate numii si hobby.
Cum te impaci cu timpul liber scoala prieteni si vlog`ul?
Fac tot ce e posibil ca sa le impac pe toate. Gen, le unesc intr-un fel. Daca tot am prieteni, sa petrec timpul cu ei filmand , daca tot stau la scoala, sa filmez si acolo si tot asa.. ma descurc :)) 
Te recunosc oamenii pe strada?
Sincer, nu cred ca exista zi in care sa ies in public si sa nu ma recunoasca cineva. Desii nu toti au curajul sa vina sa vorbim sau sa facem o poza, le vad uimirea pe fata atunci cand ma observa si apoi pe facebook primesc mesaje gen .. "te-am vazut azi dar mi-a fost rusine sa vin la tine" . :)) 
Cateva "ingrediente" pentru un vlog reusit.
Trebuie sa fii tu in el . Intr-un fel sau altul prin ceea ce esti tu trebuie sa te faci placut. Sa atragi oameni ca tine. Asta e ideea... 
Ce fel de persoana trebuie sa fii pentru a face un vlog?
Trebuie sa fii o persoana care are viata literalmente. Fiecare viata are o poveste interesanta si merita ascultata in video-uri
Parintii/prietenii tai ce zic despre acest vlog?
Parintii ma sustin extrem de mult si ma sprijina cat pot.
Ceva sfaturi pentru vlogari incepatori?
Sfaturi nu prea pot sa le dau . Pentru ca nu e ca si cum ar fi instructiuni in toata treaba. O sa invete din greseli ca si mine 
Si la sfarsit ceva in exclusivitate, le pregatesti fanilor tai ceva de proporti mari?
Da, pregatesc .. Nu inca ceva concret dar. Pregatesc :))..."

Se pare ca Tequila nu ne`a dezvaluit ce ne va pregati in viitor, dar fiti siguri ca este ceva impresionant..Ii multumesc foarte mult ca a raspuns la mesaje si a acordat acestui intreviu o sansa. Recunosc sa sunt si eu o fana, o respect pentru munca ei. Poate fii luata ca pe un exemplu, a inceput de jos cu vlog`ul , iar acum este numarul 1 pe tara.
Fiti pe faza tequilalovers, Bianca este plina de surprize :)

Asta a fost . Echipa People :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu